Aftellen, maar dat doen we eigenlijk al weken! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Rachel Verhagen - WaarBenJij.nu Aftellen, maar dat doen we eigenlijk al weken! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Rachel Verhagen - WaarBenJij.nu

Aftellen, maar dat doen we eigenlijk al weken!

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

10 Januari 2015 | Nederland, Vlaardingen

Hallo allemaal,

Ja ik moet er weer aan gaan geloven of uuh jullie eigenlijk ook! nog 4 bijna 3 dagen en dan vertrekken we (Judith en ik) om precies te zijn 14 januari 2015 om 21:10 uur vanaf Brussel.. naar Abu Dhabi en van daar naar bangkok. Nouja Brussel het vliegveld ligt niet in Brussel. Dat is eigenlijk net zoiets als The Hague airport wat niet in Den Haag ligt. Anyway de dag erna komen we rond een uurtje of 6 in de avond aan in Bangkok ( er is 6 uur tijdsverschil dus reken maar uit). Na een paar dagen bangkok reizen we iets naar het zuiden waar een eilandje koh.. ( er zijn tig verschillende koh eilandjes dus ik noem t koh. .) in ieder geval alles wat een eiland moet hebben blauwe zee, wit strand en een kokosnoot met een rietje =). Stukken beter dan hier op dit moment! Daarna reizen we weer naar t noorden van Thailand om vervolgens naar Laos en Cambodja te reizen. Benieuwd wat we daar gaan mee maken..? Daar kan ik nu nog geen antwoord op geven.

1 ding is zeker we gaan er een mooie tijd van maken!





  • 10 Januari 2015 - 21:58

    Ada (oma):

    Hallo Rachel

    leuk weer om straks weer de reisverslagen te horen van jullie......
    Nou kijk er naar uit...Liefs en een dikke knuffel.....je oma xxxxx

  • 10 Januari 2015 - 22:10

    Reisgenoot Ala 'zusje':

    Ik heb er zin innn!! Enne ik ga je volgen

  • 10 Januari 2015 - 22:20

    Lisa Bader:

    Succes met de laatste voorbereidingen. Alvast een goede vlucht en een geweldige tijd toegewenst voor jullie!

    Groetjes en liefs, Lisa

  • 10 Januari 2015 - 22:33

    Lida:

    hallo Rachel ,
    Leuk om je verslagen straks weer te kunnen lezen.
    En meis zoals ik gister avond al zei veel plezier ook voor Judith natuurlijk.
    Liefs Lida xxx

  • 11 Januari 2015 - 20:45

    Manon:

    Veel plezier. Wees voorzichtig en vooral geniet ervan en
    Succes met de laatste voorbereidingen en goede vlucht!
    3 maanden lekker hoor. Gr manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vlaardingen

Rachel

Mijn eerst reis begon in Moskou waar ik samen met Clau de trans Mongolië expres pakte en de prachtige ongerepte natuur van Rusland, Mongolië en China voorbij zag razen. Daarna volgde nog het vieze, maar o zo mooie culturele India en het nog niet zo heel populaire Sri Lanka. Een jaar later bezocht ik als coach met een groep studenten Kenia waarbij we een paar dagen Nairobi bezochten en later 6 weken in Kisumu en 5 weken in Rangala verbleven. In 2014 bezocht ik samen met Judith het land waar alles kan Thailand, Laos het land van de onaardige mensen die je in de maling nemen waar je bij staat en Cambodja met de mooie en ook minder mooie geschiedenis. Nu is het weer tijd voor een nieuwe reis. Tuurlijk ben ik tussendoor niet alleen maar in Nederland geweest. Zo bezochten we Bonaire, Curaçao, Griekenland en Gambia. Nu tijd voor een nieuw verhaal.. Dit keer gaat het over Zanzibar, Tanzania en weer terug naar Kenia.

Actief sinds 16 April 2012
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 18675

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2016 - 10 December 2016

Karibu Afrika!

14 Januari 2015 - 15 April 2015

Thailand, Laos & cambodja

01 Januari 2014 - 01 April 2014

Kenia

11 Augustus 2012 - 30 November -0001

Azie reis

Landen bezocht: