Laatste weekend feest in Nederland - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Rachel Verhagen - WaarBenJij.nu Laatste weekend feest in Nederland - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Rachel Verhagen - WaarBenJij.nu

Laatste weekend feest in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Rachel

07 Augustus 2012 | Nederland, Vlaardingen

Waar zal ik beginnen?

Zoveel vrije tijd heb ik nog nooit gehad!
Maar wat een hoop leuke dingen heb ik al gedaan.
En een hoop afscheid feestjes mee gemaakt..

Het begon al 27 juli afscheid feestje van het werk we zijn eerst gaan eten en daarna wezen stappen. Een super mooi boek gehad met foto's en kaarten van iedereen erin en vergeet natuurlijk dat 'mooie' t-shirt niet! Was een super leuke avond!

Daarna nog 2 dagen gewerkt en toen VAKANTIEEE! voor 1 jaar.. wat een raar idee!

Van de week ook Clau dr afscheid feest gehad ook erg gezellig!
Die dag daarna naar dance valley en dat was ook een erg tof feest.. ik bedoel een beter afscheid feest kan je niet hebben!

Daarna zondag 5 augustus.. ik zou bij me tante eten. Kom ik daar met me brakke hoofd aan van die dag ervoor. Staat ineens de hele tuin vol. WAT EEN VERASSING! Ik wil iedereen ook bedanken die gekomen is, want ik had het echt niet verwacht! En het is ook erg knap dat ik er niet achter gekomen ben, want ik kom altijd OVERAL achter. =)

En nu nog 4 dagen te gaan!
Alles in geregeld.
Alleen mijn backpack moet nog ingepakt worden en daar zit ik best tegenop.
Hoeveel truitjes, broeken, vesten, sokken, onderbroeken en bikini's moet je nou meenemen? En dan heb ik het nog niet eens over de voorraad toiletspullen, opladers (telefoon, camera i-pod etc.) , papieren en tijdschriften die we mee moeten nemen. En dan vergeet ik de helft vast!

Zaterdag is het dan zover dan vliegen we om 09:40 uur naar Moskou!
WE HEBBEN ER ZIN IN!


  • 07 Augustus 2012 - 18:34

    Nathalie:

    Meid ik ga je MISSEN en als je zo doorgaat met schrijven hang ik aan je lippen!! Want het leest prima weg!!! Dus hou vol en laat ons weten hoe het daar in verweggiestan is....
    Dikke knufff

  • 07 Augustus 2012 - 19:05

    Ilona:

    AFTELLEN NU!!!

  • 07 Augustus 2012 - 19:32

    Serana:

    Meiden heel veel plezier!
    En hou ons maar op de hoogte!
    Kuz Saar

  • 07 Augustus 2012 - 19:32

    Serana:

    Meiden heel veel plezier!
    En hou ons maar op de hoogte!
    Kuz Saar

  • 07 Augustus 2012 - 20:15

    Laura:

    Vooral genieten.... Super dat jullie dit gaan doen.... :D xxxxx

  • 09 Augustus 2012 - 17:21

    Dylan:

    feeeeeeeeeeeestjee !!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 12 Augustus 2012 - 20:49

    Esther Stevens:

    Een hele uitdaging ,maar niet nieuw voor je ,veel plezier en succes de komende tijd

  • 15 Augustus 2012 - 14:43

    Marjolijn Krabbendam:

    Hoi rachel.
    Ik wacht in spanning af hoe het je vergaat. ik hoor natuurlijk wel van de meiden op de afdeling waar je zit. maaar ik wil wel een verslag lezen.
    Het ga je goed en geniet ervan.
    Liefs marjolijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachel

Mijn eerst reis begon in Moskou waar ik samen met Clau de trans Mongolië expres pakte en de prachtige ongerepte natuur van Rusland, Mongolië en China voorbij zag razen. Daarna volgde nog het vieze, maar o zo mooie culturele India en het nog niet zo heel populaire Sri Lanka. Een jaar later bezocht ik als coach met een groep studenten Kenia waarbij we een paar dagen Nairobi bezochten en later 6 weken in Kisumu en 5 weken in Rangala verbleven. In 2014 bezocht ik samen met Judith het land waar alles kan Thailand, Laos het land van de onaardige mensen die je in de maling nemen waar je bij staat en Cambodja met de mooie en ook minder mooie geschiedenis. Nu is het weer tijd voor een nieuwe reis. Tuurlijk ben ik tussendoor niet alleen maar in Nederland geweest. Zo bezochten we Bonaire, Curaçao, Griekenland en Gambia. Nu tijd voor een nieuw verhaal.. Dit keer gaat het over Zanzibar, Tanzania en weer terug naar Kenia.

Actief sinds 16 April 2012
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 18731

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2016 - 10 December 2016

Karibu Afrika!

14 Januari 2015 - 15 April 2015

Thailand, Laos & cambodja

01 Januari 2014 - 01 April 2014

Kenia

11 Augustus 2012 - 30 November -0001

Azie reis

Landen bezocht: