Panda's en de foto's - Reisverslag uit Chengdu, China van Rachel Verhagen - WaarBenJij.nu Panda's en de foto's - Reisverslag uit Chengdu, China van Rachel Verhagen - WaarBenJij.nu

Panda's en de foto's

Blijf op de hoogte en volg Rachel

17 September 2012 | China, Chengdu

Vandaag zijn we naar een panda center geweest. Hier fokken en voeden ze panda's op. Super schattig om te zien, maar wat zijn dat een slome, luie beesten!

  • 17 September 2012 - 12:31

    Opa:

    Wat een leven hebben die beesten.
    Volgens mij weten zij dat ze beschermd zijn.
    Anders zouden zij volgens mij wel vluchtgedrag vertonen.
    In ieder geval was het voor jullie weer leuk om ze te bezoeken.

  • 17 September 2012 - 12:37

    Lida:

    och wat een schatjes!!!Leuk om daar geweest te zijn lijkt mij!!xxx

  • 17 September 2012 - 12:49

    Peter Benne:

    Jullie hebben echt een voorrecht om dit alles te mogen zien. Mij doet dat wel wat want ik ben ook gek op beesten. Ik zag ook een mooie foto met koi karpers. Geweldig zo'n reis samen met je vriendin. Geniet ervan en we zien jullie volgende verslag graag weer tegemoet.
    GR peter & Jacqueline.

  • 28 September 2012 - 20:37

    Aad Rietdijk:

    als ik jouw foto's zie komen alle herinneringen weer terug. Volgens mij ligt die grote nog steeds zo na 1,5 jaar. Leuk hé die beesten.
    Geniet nog maar - het is eerder over dan je denkt.

  • 02 Oktober 2012 - 16:10

    Marjolijn Krabbendam:

    Hoi meiden
    Nou het vroege opstaan blijf je doen nu je niet meer werkt. Je kan dus zo terug na de reis.
    Geweldig verhaal weer, die panda,s zijn ook heel bijzonder.blijf genieten en vooral schrijven.
    liefs Marjolijn

  • 02 Oktober 2012 - 16:10

    Marjolijn Krabbendam:

    Hoi meiden
    Nou het vroege opstaan blijf je doen nu je niet meer werkt. Je kan dus zo terug na de reis.
    Geweldig verhaal weer, die panda,s zijn ook heel bijzonder.blijf genieten en vooral schrijven.
    liefs Marjolijn

  • 02 Oktober 2012 - 16:10

    Marjolijn Krabbendam:

    Hoi meiden
    Nou het vroege opstaan blijf je doen nu je niet meer werkt. Je kan dus zo terug na de reis.
    Geweldig verhaal weer, die panda,s zijn ook heel bijzonder.blijf genieten en vooral schrijven.
    liefs Marjolijn

  • 02 Oktober 2012 - 16:10

    Marjolijn Krabbendam:

    Hoi meiden
    Nou het vroege opstaan blijf je doen nu je niet meer werkt. Je kan dus zo terug na de reis.
    Geweldig verhaal weer, die panda,s zijn ook heel bijzonder.blijf genieten en vooral schrijven.
    liefs Marjolijn

  • 08 Oktober 2012 - 12:35

    Nicole Van Drempt:



    we kennen elkaar niet maar ik kwam je tegen op de facebooksite van rough guides.

    lees je verhaaltjes op waarbenjijnu en vind ze super! nik ben zelf ook van plan om te gaan backpacken in azie! dus al deze tips zijn super!!

    Groeten nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachel

Mijn eerst reis begon in Moskou waar ik samen met Clau de trans Mongolië expres pakte en de prachtige ongerepte natuur van Rusland, Mongolië en China voorbij zag razen. Daarna volgde nog het vieze, maar o zo mooie culturele India en het nog niet zo heel populaire Sri Lanka. Een jaar later bezocht ik als coach met een groep studenten Kenia waarbij we een paar dagen Nairobi bezochten en later 6 weken in Kisumu en 5 weken in Rangala verbleven. In 2014 bezocht ik samen met Judith het land waar alles kan Thailand, Laos het land van de onaardige mensen die je in de maling nemen waar je bij staat en Cambodja met de mooie en ook minder mooie geschiedenis. Nu is het weer tijd voor een nieuwe reis. Tuurlijk ben ik tussendoor niet alleen maar in Nederland geweest. Zo bezochten we Bonaire, Curaçao, Griekenland en Gambia. Nu tijd voor een nieuw verhaal.. Dit keer gaat het over Zanzibar, Tanzania en weer terug naar Kenia.

Actief sinds 16 April 2012
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 18730

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2016 - 10 December 2016

Karibu Afrika!

14 Januari 2015 - 15 April 2015

Thailand, Laos & cambodja

01 Januari 2014 - 01 April 2014

Kenia

11 Augustus 2012 - 30 November -0001

Azie reis

Landen bezocht: